klik PTPTN saya =)

Isnin, 10 Januari 2011

AZLAN AND THE TYPEWRITER da kawen ??!!!

:(

macam mana aq xtaw AZLAN da kawen!!!!huwaaa...sedihnye..emo betul aq kali nie..sampai2 kat sekolah pagi tadi,selepas bunyi lonceng menandakan nak perhimpunan (skemanya ayat),,ASH da pegang surat khabar..aq dari jauh xnampak surat khabar tu gambar sape..aq tengok azey da moody semacam kat tepi longkang..da nak dekat dengan surat khabar aq nampak nama LAN.. TAPI!!! kenapa pic dy lain macam.. RUPANYA!!!!!!!! DIA DAH KAWEN!!!!!... sedih betol aq..macam ditinggalkan kekasih..hahaha..(pe seyh aq)

balik sekolah aq bukaq FB nak update pasal azlan...

nie pulak komen2 kawan2 aq,,termasuk mama bio aq...



ape2 pon..aq doa dy bahagia...now...aq tetap sokong dy...wat ever happen...(ceh =p)

GERAK HATI-AZLAN AND THE TYPEWRITER

Dalam hidup ku ini
Puas ku tunggu
Sesuatu yang ingin ku milikinya


Aku pendamkan semuanya
Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari


Andainya langkah kaki aku terhenti
Akhir semua pengakhiran melodi ini


Aku pendamkan semuanya
Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari


Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari



Tiada ulasan: