klik PTPTN saya =)

Ahad, 30 Januari 2011

INI SATU STORY

Salam Blogger..!!!http://www.emocutez.com

Kisah hari ini agak menggeramkan,menyeramkan tapi membuat 'dek' kan..juz nak share dengan korang..Aku ingatkan tahun lepas tahun yang paling teruk bagi aq..yela kena fitnah sana sini..aku mohon supaya tahun nie xkena macam tu..tapi..ada jugak manusia xpuas hati dengan aq..http://www.emocutez.com

Aku teruskan story mory aq nie dengan,,,,,,kawan aq bernama A bagi mesej kat aq pada suatu malam..yang mengejutkan aq adalah mesej dy macam ada yang xkena..very d excited,u know...!!

A??? : abisla..
Aku  : nape?
A??? : mampush..
Aku  : nape?
A??? : ade orang taw rahsia ko..!!
(dengan rase pelik terus aku menaip,,)
Aku : rahsia apa?
A??? : ntah..ada orang text aq..dy cakap dy taw rahsia ko..
(aku semakin terkejuthttp://www.emocutez.com dan pelik)
Aku : rahsia pe pulak..dy sebut nama aq ke..
A??? : yup..dy sbut nama ko..ps2 dy kata kalau ko xikut cakap dy2 ugut ko..
(amboi..nak men ugut2 pulak ye!!)
Aku :sape yang ugut 2??
A??? :xtaw..aq try col dy tapi dy opp..dy bg text, "kalau ko xikot cakap aq,,aq...."
(semakin lama semakin pelik..rahsia pe ntah budak yang msg kawan aq taw..aq terus terpikir,xkan 'rahsia' aq 2 yang budak2 fitnah kat aq...(so damn u know!)..dan aq xkan pernah anggap fitnah 2 sebagai satu rahsia untuk aq..tolong la!! pe yg dowg fitnah 2 aq xbuat langsung,,n never ever do that!!!sengal..!!dan rupa2nya,,kawan aq si A ni pon turut kena ugutan dari manusia tu..ptut la msg dy cm semacam je..aq pon relax je la..dy nk ugut2 la,sebab aq yakin aq xbuat ksalahan besar sampai org nk ugut2,,kalau ksalahan kcil,bole settle maa)
(melangkau bbpe msg yg xpntg)
A??? : ko ni owg tengah rsaw ko ley wt lawak eak
Aku : alaa lex la..aq taw ko tengah risaw..kalau aq risaw,abs ar aq makin teruk..
(aq anggap bnde ugut yang sekarang aku kena nih small matter je,sbb 2 q ley relax secara tbe2..nape aq cakap small matter,,sbb aq xrse aq buat salah,dan aq xperlu takut sebab Allah sentiasa dgn aq,dan juga my dad,my family,my fwenz n S..)
Aku : yang penting sekarang kita tunggu msg dy..msg2 dy tuh ko jgn buang..
A??? :ok..

aq pon pegi solat,mohon supaya aq,family aq,n kawan2 aq diberi perlindungan daripada kejahatan yang berada di muka bumi nih..yang sengalnya,time aku da nak SPM benda2 nih kacau aq..tapi aq anggap nih satu dugaan..http://www.emocutez.com

hope tiada apa2 yang berlaku :)

Tiada ulasan: