klik PTPTN saya =)

Ahad, 13 Mac 2011

Si Gadis Semasa -Yunalis Zarai

''Oh begini rasanya cinta bila dia mengagungkan kuasanya dan aku begitu naif untuk dirimu kerna oh usia.."

"Oh bulan,enggan melayan diriku lagi,pabila,air mata membasahi pipi,dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku,pabila,kau bersama yang lain.."

"Sempurnanya sifatmu,tulusnya hatimu jujurnya niatmu tingginya kesabaranmu,lepaskanlah diriku kerna aq xmampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna,bagimu.."

ASSALAMUALAIKUM!!



Ada sesiapa minat Yuna di sini? Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai yang berasal dari Kedah telah memperjuangkan muzik indie. Gadis bertudung ini yang memegang Ijazah Sarjana Muda Undang-undang UiTM,mula meningkat naik menerusi lagu 'Dan Sebenarnya'.

Sofa minat dengan Yuna.. kenapa Sofa minat dengan Yuna?

1.Sebab dia satu-satunya penyanyi indie yang bertudung.. Tak semestinya artis xbertudung Sofa xminat.. Tapi Yuna Sofa paliiiiinnngg minat.. Sofa suka lagu2 INDIE.. Sebab tu Sofa minat kat Yuna. hehe

2.Sebab dia berpendidikan tinggi..(ada ijazah woo)

3.Sebab suaranya.

4.Sebab gayanya or Style..

5.Pandai cipta lagu..

6.Sebab,,,Cantik!

Balik dari kelas tadi,Sofa tengok tv sekejap..Then Sofa bukakla channel 705 (Astro Hitz)..Tiba2 termuncullah Yuna didepan tv Sofa di channel itu..Then dy tunjukkanlah website.. So,,!! Sape2 yang minat Yuna,meh ramai2 kita wat rombongan pergi website Yuna or YUNA INSPIRED..just click pic di bawah..

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv


Macam-macam ada di YUNA INSPIRED nih!!.ada Contest,About Yuna,Gallery dan macam-macam lagi la.. Kalau nak tau lebih lanjut,pergi la kat YUNA INSPIRED..(nie sape2 yang minat kat yuna ye..kalau xminat pon boleh jugak tengok2..)

Sofa nak tanya soalan paling mencabar,,Siapa kat sini ada FACEBOOK,angkat kening??!!
kalau ada jom ramai2 search 'Yuna' di FB anda..Siapa kat sini ada TWITTER,angkat bahu??! tweet @yunamusic k..

(kalau diri itu terlampau rajin search2,sudi2 la add Sofa "ROMANTIKALASOFA SCYHA" atau "STILVOLL SCYHA LUTFI" di FB anda and tweet Sofa di '@scyhasofa' (nak promote pulak..hehe))

Tiada ulasan: