klik PTPTN saya =)

Selasa, 1 Mei 2012

Kau Kawan Aku Dunia Akhirat.. Al-Fatihah~




Alhamdulillah hari ni dapat jugak update.. Dah berapa hari nih tak update sebab busy. (macam lama sangat tak update :P)

 Ok,dah 3 hari aku rasa aku berada di dalam mood kesedihan.. Cuba nak happy kan diri,tapi mesti terselit mood kesedihan tuh.. Ini sebab salah seorang rakan sekelas aku ketika aku form 1 hingga form 3 telah kembali ke rahmatullah.. Rakan sekelas aku telah meninggal pada hari ahad baru2 nih.. Sebelum nih arwah koma kerana excident.. Aku terkilan sangat tak dapat ziarah arwah sebab aku pergi Melaka.. Dah form 4,aku susah jumpa arwah sebab aku dah pindah sekolah.. Habis sekolah,aku ingat lagi aku terjumpa dia ketika aku sedang bekerja..  Kadang2 aku macam tak percaya, dia yang pergi dulu.. Tapi aku hanya mampu berdoa,semoga dia tenang di sana.. "Aku minta maaf,Teha! Aku tak dapat ziarah kau buat kali terakhir.. Tapi insyaAllah,,aku akan ziarah kubur kau.."

"Ya Allah,semoga kau ampunkan dosa2 rakanku,Nurul Fatihah Binti Azami.. Lapangkan kuburnya ya Allah.. Semoga dia tenang di sana.. Aku sayang dia ya Allah.. Tapi aku tau Kau lebih menyayangi dia.. Aku redha dia telah pergi meninggalkan keluarganya,rakan-rakannya dan dunia ini.. Aku hanya mampu berdoa semoga kau kabulkan doa ku ini..Amin~"

al-fatihah ! :( :)

Tiada ulasan: