klik PTPTN saya =)

Jumaat, 1 Jun 2012

#2 Bila Cuti Sekolah Jadi Bosan




Selamat pagi ! Selamat bercuti lagi ! Cuti sekolah kali ni sangat membosankan..Bila cuti sekolah dah bosan,jadi aku pon pergilah jalan2 (eah da macam pantun pulok!)..Nasib baik ada planner yang bagus.. :D Plannya nak keluar pergi tempat yang mendamaikan.. Disebabkan tempat yang mendamaikan tu jalannya menakutkan,so, tak jadi laa pergi.. Walaupon tak jadi,dah ada plan baru nak keluar..  Plan tengok wayang.. Ok kalau dari tempat aku,Kota Tinggi,panggung wayang paling dekat kat Today je la.. Today tu berada di Ulu Tiram.. Plan nih kawan aku yang plan,mula2 aku menolak ajakannya,,last2 ikut jugak! Nak tau kami pergi naik apa? Nanti korang tau.. ;)

Hah cerita pasal tengok wayang,Nak tau kami tengok wayang cerita apa..?

*aku ada kau ada*

Fine ! Kami lambat tengok.. Yang penting kami pon da tengok! :D

*Lepas tengok wayang*



Tadi nak main teka2 kami pergi naik apa.. Sekarang,gambar jadi saksi! 

*pic nih nampak mcm helmet aq xde blazer..apa sih! =.="*


 Bawak motor masing2.. 

Dear my friends,
Seriously,i will remember this memories..  Eah..Bukan nih je.. Semua memories kita.. Walaupun kita dah terpisah sebab sambung study,kita tetap 1 hati (ceh!) :P Thanks be my good friends.. (Y)

Ada 1 minggu lagi cuti.. Nak buat apa eak.. (sebab takde 'assignment' la nak berjalan) :D

^-^

Tiada ulasan: