klik PTPTN saya =)

Sabtu, 4 Ogos 2012

When Today Is Saturday !


Dulu bila hari jumaat,aku dah excited sebab hari sabtu dah boleh rehat.. Boleh bangun lambat.. Untuk 3 minggu nih,hari sabtu memang tak lah nak rehat2,bangun lambat.. Sebab apa? Sebab hari sabtu,ada kelas ganti Agama kat suru siswi Politeknik Port Dickson.. pukul 8.30 hingga 12.30 je.. Untuk hari nih,da minggu kedua ada kelas agama,kira minggu depan last la ! (tak salah aku.. ==)

Untuk hari nih,group aku buat pembentangan bertajuk "HUKUMAN TAKZIR"..Ok kalau pembentangan mesti cakap kat depan,tapi kali nih pembentangan bukan budak kelas aku je nak dongar,budak kelas lain,jabatan lain pon dongar.. Ustad aku pesan suruh jalan2 sikit masa pembentangan,,ala2 cikgu kununnya.. Aku nak jalan2 sikit..? err next time,aku nak try bagi suara aku kuat je dulu.. 

Bila dah abis pembentangan,apa aku buat?

Dengar sambil ambil gambar !


*kami duduk paling belakang ! -_-*

*aku tak pasti nih dari jabatan apa ! maapkan saya ;D*

*agak2 ape yang aku buat! ==*

Ok cerita pasal pagi tadi dah habis ! Tapi entry aku nih belum habis lagi ye.. Harap maklum..!

Lepas dah habis kelas,aku balik lalu tidur,,(peh ayat macam tak nak skema lagi!) Lagi beberapa minit nak pukul 4,aku pon pergi lah pantai lagi.. Setiap minggu aku pergi pantai!! Dasat!
Kali nih gambar pergi pantai sikit je,,yang banyak ada kat kawan aku..! Tunggu je la dy masuk fb! :D





Lepas pergi pantai,kami pergi bazar cari makanan nak buka puasa..



Ini lah hari sabtu aku ! Macam tak rasa hari nih hari sabtu.. =="

^^

Tiada ulasan: