klik PTPTN saya =)

Sabtu, 12 Januari 2013

Pantai Cahaya Negeri ? Best ke?


Semalam pergi PANTAI CAHAYA NEGERI buat kali kedua.. Kat mana tu?? Ok aku bagi peluang search kat google.. 5 saat dari sekarang !!

1

2

3

4

5

Dapat tak? Susah2 je nak cari kat google.. Pantai Cahaya Negeri kat Port Dickson, Negeri Sembilan.. Banyak2 pantai kat Port Dickson nih,aku suka pantai Cahaya Negeri nih.. Ia sangat AWESOME bg aku.. Cantik..

Sebelum tu jangan terkejut tiba2 blog aku jadi blog 'pelancongan'.. Eah blog nih still blog yang sama,. Tak tukar lagi blog pelancongan.. Still sama yeh abang2 akak2..











*gambar tanpa kasut :p*

Hah gambar2 kat atas nih ada gambar first time pergi dan kali keduaa pergi..So jangan terkejut tiba2 aku pakai baju lain2 :D

*google image*

Kalau ada masa,korang pergi lah.. ! Tenangkan hati yang sedang berduka lara tu..*eceehh*

^-^

3 ulasan:

Razil Tahir berkata...

wahh.. macam best.. kena singgah nie... huhuhuhhu

Tanpa Nama berkata...

the blind side ebook http://audiobooksworld.co.uk/NBC-America-s-Network/p197210/ mcse ebook [url=http://audiobooksworld.co.uk/Jennifer-L-Tackett/m60426/]ebook space warefare[/url] abarat ebook

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

telah add anda sebagai follower. harap sudi add saya. Tq.