klik PTPTN saya =)

Selasa, 31 Januari 2012

Jogging 3 round..? Ok aperr!



ASSALAMUALAIKUM !!

Jogging oh Jogging!! Peh da lama gilerr x jogging!! Boleh pulak masa aku tengah jogging aku teringat masa sekolah dulu2,MERENTAS DESA!! penatnya lebih kurang jerr..padahal merentas desa tuh jauh,nih 'merentas' tasik je kott..Tu pon penat..almaklumlah,da lame x main lari2 nih..

Sebenarnya aku pon xtau ape 'function' aku pergi jogging..Nak kurus kan badan? NO! Nak turunkan berat badan? erghh lagi X! Ok aku anggap jogging nih baik untuk kesihatan je..(tolong la jangan kurang berat badan aq..peliss3!!


ok ni lepas jogging.. tengok muka kitorang still senyum kan padahal baru lepas jogging tu..terror seyh kitorang!! haha (ergh,,kawan aku yang lelaki tuh kenapa pulak buat muka camtu ;) )  kitorang berempat je lah yang jogging,,.kitorang berempat?? sape yang amikkan gambar tu..??(timer kan ade)


sebelum jogging,,kawan aku col (pakai baju purple),,dia tanya aku:
DIA: Ko pakai kasut ape?
AKU: aku pakai kasut ..........


SKOLA!!! ko ade..??
(nampak sgt aq rindu sekolah sbb tu kasut pon pakai kasut sekolah)


confuse aku nih pergi jogging ke pergi photoshoot..? dua2 lah! Tak kesah lah yang penting dapat pergi jogging.. ;D

#ada blogger baru... jom terjah dia ---> http://penghiaslangitku.blogspot.com/

Tiada ulasan: