klik PTPTN saya =)

Khamis, 26 Januari 2012

Waterfall Kota Tinggi..Lagi



Menunggu bulan 2 nih (sebab nak keje),setiap hari lah aku keluar rumah nak jalan2.. Dah xtau nak jalan2 g mana,akak aku pon ajak lah aku pergi Waterfall Kota Tinggi @ Air Terjun Kota Tinggi..err rasa macam baru je pergi..Tapi tuh masa tahun 2010 la dengan kawan2..Masa tuh baru form 4..(baru ke tu?!) best sangat waktu tuh..(da teringat kenangan lame..nih nak nanges nih!hukhuk)


erghh..aku rasa pic atas nih nampak aku nih gemuk..err sory k..baju je besar..eah mane air terjun tuh?? sebenarnya belakang kitaorang nih ade........


yeah!! air terjun la!! tapi aku xmain2 air kat situ..sebab banyak batu licin..So,aku menghasut akak aku mandi air kat tengah2,dengan harapan aku dapat main air dengan best..hahaha


Tapi,,aku lagi seronok duduk kat tangga bawah nih..boleh main air sambil berangan..haha ;P


ok aku semakin teringat kenangan lama,dengan kawan2 aku masa mandi air terjun dulu.. Bila lahh lagi aku nak pergi air terjun dengan dorang lagi..Tapi harinih pergi air terjun dengan akak aku,kawan2 dia n adik aku sangat best!

#eish camne lah nak keluarkan air dari telinge kananku nih! ;(


Tiada ulasan: