klik PTPTN saya =)

Khamis, 3 Mei 2012

PLKN Panggilan Kedua! Bye2




Hari nih merupakan hari 'budak2' lepasan SPM berlepas pergi ke kem dorang masing-masing.. Whoaa bestnya !! Tahniah la kat mereka sebab dapat.. =.="

Pagi-pagi da bangun awal sebab get ready pergi PLKN..eah salah.. Pergi jumpa kawan-kawan yang pergi PLKN tuh!! (Saya tak dapat)..  Ada yang dapat Ayer Keroh Melaka,Masjid Tanah Melaka dan Pahang.. Best pulak tengok mereka yang dapat,,duduk kat bas berhawa dingin lagi..Dah macam pergi rombongan lak dorang..Aku? Berdiri dan menjemurkan diri di tengah2 panas sebab nak tunggu bas kawan2 aQ berlepas..Takpe demi kawan kan..

*kami lah yang tak dapat langsung PLKN tu ^_^*

*buat2 sedih ! :P*

*takdapat pergi PLKN kan?? Ambil gambar ber background kan bas PLKN pon jadi lah awak!.haha*

*mereka bertolak..bye2! haha*


Semoga mereka yang pergi tu,,dapatlah "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA!" ye.. 

((eah asal adik beradik aku sorang pon tak dapat.. Lepas nih adik aku 'wajib' dapat punya! haha!))

k BYE! <3

Jom Tekan SINI!

5 ulasan:

nur nadzirah berkata...

nak p tengok diorang tak helo2 pun . baru nak g jugak -,-

Scyha Lutfi berkata...

XCAKAP AWAL2..ley sme2 g ;)

Yasmin Aris II berkata...

bestnye dapat PLKN . kamu tak dapat ke ? Hihi

❤farahin izzati❤ berkata...

fuhh, plkn best tuu, tapi xdpt hukhuk

Scyha Lutfi berkata...

yasmin - tak dapat..

farahin izzati- sama laa ;(