klik PTPTN saya =)

Isnin, 7 Mei 2012

Scyha Lutfi dan Mat Luthfi (Vlogger)..Apa Hubungan Mereka? ;)







Eah,tiba2 ada gambar Mat Luthfi.. Hah sape mat luthfi?? Dia nih kan Vlogger terkenal tuh.. G bukak youtube search "Mat Luthfi" pasti ada! Ok,kenapa tiba2 je tajuk entry aku begitu.. Nak cetuskan kontroversi ke? Takde maknanye..! Hurm.. Apa hubungan aku dengan Mat Luthfi tu?? 

adakah seperti ini?? 
|
V



Atau kami nih adik beradik?

Sebenarnya,takde pape di antara kami.. (abes header awak tuh ade tulis Scyha|Lutfi? Nak popular guna nama dia ke?)

Eah mana ade guna nama dia.. Nama saya "NURUL SYAHIRAH BINTI MOHAMMAD LUTFI".. Tu pendekkan jadi Scyha Lutfi..
Nama Mat Luthfi pulak "MUHAMMAD LUTHFI" (eah same pulak dengan nama ayah aku!).. Hah kan takde kena mengena tu.. Nama je sama walaupon ejaan tak sama..

Da settle?? Jom layan video dari Mat Luthfi nih.. Paling suka video nih! *awesome tokk!*


                   

3 ulasan:

AkmaFaizal berkata...

ooo..tak pernah tau plak dia vlogger terkenal..buat masa ni kenal si minah peliks je..hehe

tahniah menang hadiah kat sini http://lovebutterfly94.blogspot.com/2012/05/winners-of-1st-lucky-draw-annisa-scarf.html

jemput join ga akak yer.. www.akmarwati.com :)

misz sheyla berkata...

PERGH...VIDEO DIE MANG BEST LA...KEKADANG GELAK SENSORANG

Asmieza As berkata...

mat lutfi dah grad. hehe