klik PTPTN saya =)

Khamis, 26 Julai 2012

#5 Bila Aku Digelar Bukan Pelajar Sem 1 !




Nampak gambar kat atas nih..? Saja nak promote baju bengkel. Bukan nak menunjuk tapi nak share je.. Gambar kat atas nih berlaku masa tengahari tadi.. Apa kitaorang buat tengahari tadi?? Ukur Jalan ! Biasa tengok dari dalam kereta ada orang pegang macam 'camera' kat tepi jalan,tadi kitaorang pulak kena buat macam tu.. Yang menjadi cabarannya ialah,cuaca yang panas dan berpuasa.. Memang betul2 terasa haus tahap hampir kritikal nih.. Tapi jangan risau,aku boleh tahan lagi ! ;)

Ok, dah lari daripada tajuk pulak intro aku nih.. Dalam gambar kt atas nih,tau kan aku yang mana? Alaa yang tudung merah menyala mak ngahh oiit! Dari pemerhatian dan renungan korang,aku nih macam bukan pelajar sem 1 ke? This is because semenjak sambung belajar nih,ada je orang tanya dan meneka aku sem berapa.. Yang meneka tu pulak senior2, salah pulak tu.. Tapi its okay, tak kisah pon.. Bila aku jawab "Salah kak.. Saya sem 1",muka senior pon terkezut ! Haish muka aku nih nampak matang sangat dah ke.. Kalau matang alhamdulillah, kalau muka budak2 pon alhamdulillah.. :D 

Nak aku jadi pelajar sem 2,tunggu tahun depan.. Doa2 kan lah kejayaan aku di politeknik nih.. Walaupun dulu tak suka kos aku nih,sekarang,,macam dah ok pulak.. 

^-^


Tiada ulasan: