klik PTPTN saya =)

Rabu, 4 Julai 2012

Laptop Anda Jantan ke Betina?




Lagi berapa hari je nih aku nak sambung belajar.. Berdebar ok !!!! Dah settle ke aku kemas barang? Mestilahh TAKKK! Bila nak kemas je mula lah nak online,nak godeh Mr.Google.. Last2 terjumpa pulak tutorial nih..  Cara nak tau laptop/netbook/pc kita jantan ke betina.. Korang dah tau ke? Dah tau baguslah,,aku je belum tau2 lagi.. =.="

Siapa yang nak tau laptop/netbook/pc korang tu berjantina apa.. cer try step kat bawah nih =)

1. Buka Notepad
2. Copy ayat ni CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"
3. Ok.sekarang boleh save.. Tukar save as type kepada All Files.
4. Save di destkop (senang nak ingat) Save as = love u.vbs
5. Dah save menjadi love u.vbs leh close notepad tersebut.
6. Pergi ke Destkop, then double click file love u.vbs tersebut.
7. Anda akan mendengar seseorang menyebut i love u.. suara lelaki ke perempuan?

Aku guna netbook.. Jantina netbook aku,betina !
 Korang pulak macam mana?

^-^

1 ulasan:

muhsin.aminudin berkata...

laptop sy jantan. tp tu boleh ubah kan??