klik PTPTN saya =)

Jumaat, 19 Oktober 2012

Yeah Nak Balik.. Tapi Assignment .. :')

Lagi beberapa hari sahaja lagi nak sambut HARI RAYA AIDILADHA ! Tak sabar nak balik k.. Masuk minggu depan,dah 2 bulan tak balik rumah.. Lama ke tak Lama ke tak? Cicak kat blok aku nih pon agaknya da bosan tengok muka aku tak reti nak balik..  Bukan tak reti,tapi belum tiba masanya nak balik..

Tak rindu ke dengan family sendiri?

Mestilah rindu.. Kalau orang post rindu bf/gf kat FB,aku post rindu mak,ayah,kaklong,kakngah,nayli (adik) kat FB.. :)

Sedang excited nak balik,

"arghhh" <--jerit ini menandakan assignment datang membawa keserabutan kat kepala aku..mcm kat gambar atas nih!

Assignment lagi? "Again n again n again n again" <--*nada lagu 2PM *.. Banyak pulak tu.. Apa lagi stress pon datang tanpa diundang..  Nak nangis tapi tahan je la.. Hey nangis bukan gedik k.. Salah satu fakta mengurangkan stress adalah dengan menangis..Tapi satu penyeksaan jugak sebab akhirnya mata bengkak sebab menangis.. 

Melihat assignment yang berlambak ibarat pasar lambak, dalam masa 2 minggu boleh ke siapkan.. Ada kerja yang nak dalam sehari,esok hantar.. Ada assignment datang dengan tiba2  walaupun bukan kat kelas..

Oh my engineering drawing ! Bila budak bio dah pegang pensil, t-square,set square,, camni lah jadinya! 


Engineering Drawing - Done !
English - Tinggal present je (pair)
Material Construction - satu dah siap,satu lagi otw~ (group)
Occupational Safety and Health - Otw (group)
Computer application - Project (group)
Math - Praktikal (Done!),group discussion (zzzzZzz)
Engineering Survey - Praktikal (Done!)

Banyak ke tak banyak ke tak! K aku buat slow2,, Xmo buat muka macam nih!

Fikir nak balik,mesti happy balik! :)

Assignment DIDAHULUKAN,
Balik rumah DIUTAMAKAN..

^-^

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alolo siannyer....saya baru lepas final...heeeeee...gud luck eak

CikSofa ;) berkata...

untung laa