klik PTPTN saya =)

Ahad, 7 Oktober 2012

Tawaran Temuduga SPA.. Alhamdulillah,,tapi...



Tak sangka dah nak habis sem 1,sebulan lebih je lagi dah nak final exam.. Mohon doa dari korang,doakan aku tak kena carry apa2 subjek.. Ia sangat menggerunkan..! :)

Ok dah nak habis sem ni, masih lagi dapat tawaran.. Kali nih dapat tawaran temuduga dari SPA.. Jawatan yang aku dapat ialah latihan jururawat.. Alhamdulillah ! Dapat jugak ! Nak pergi ke tak nak pergi ke tak? Sorry.. Dulu aku memang nak sangat dapat SPA.. Yela,nanti dapat sambung belajar dengan bidang aku masa sekolah,,sains tulen..Tapi aku dah masuk politeknik,dah belajar engineering bukan sains tulen lagi, No biology ! Dah nak habis sem dah..  Dah dapat ptptn dah.. Semua dah terlambat.. Maaf,saya terpaksa tolak tawaran temuduga tu.. 

Tapi,,ada orang cakap,,kalau tak pergi temuduga SPA,nanti tak dapat kerja dengan kerajaan lagi.. Betul ke?

*rezeki ada dimana2,,insyaAllah ;)*

^-^

3 ulasan:

Unknown berkata...

laaa , syg nyeee , hehe . takpe lah , btw , good luck on your study

izwan berkata...

pergi je lah temuduga dulu...rugi nanti....

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

wahh...mcm mana u buat animated background pada link
ada cara nak buat ker? tutorial plzzz