klik PTPTN saya =)

Jumaat, 22 Mac 2013

Today Is My Day ! Alhamdulillah : D



Today is my day.. Today is my birthday.. 19 tahun sudah.. Alhamdulillah dah 19 tahun aku hidup,masih boleh bernafas,alhamdulillah.. Alhamdulillah birthday aku jatuh pada hari jumaat.. Pelbagai dugaan dan kebahagiaan,rezeki yang Allah berikan sepanjang kehidupan aku kat dunia ni.. 

Aku bersyukur ya Allah.. Walaupun start bulan 3 tahun nih ALLAH dah bagi dugaan untuk aku dahulu sebelum tiba hari lahir aku.. Aku terima dan aku harap ada kebahagiaan kat diri aku selepas ini.. Dah sebulan hati aku sakit sebab disakiti.. Aku harap luka dihati aku nih cepat sembuh dan aku boleh menikmati kehidupan aku seperti biasa.

Umur dah 19 tahun aku harap aku akan jadi lebih matang.. Aku harap aku lebih tabah dan sabar apabila diberi dugaan olehNya.. Aku juga berharap result sem 2 aku akan lebih baik walaupun sem 2 ini terlampau banyak masalah yang melanda kat diri aku

Apa apa pun TERIMA KASIH sebab wish birthday aku di 

FACEBOOK 


TWITTER


MESSAGE

CALL

WHATSAPP

dAN SEBAGAINYA

ehem ! lagi 1,,aku harap Allah bagi jodoh yang betul2 sesuai untuk aku..Nampak cam gedik kan tapi ini satu doa.. Doa awal2 dulu.. haha.. Ok..semoga hari2 aq sebagai gadis berumur belasan tahun *yang terakhir* adalah hari2 yang terbaik untuk aku.. sebelum masuk alam 20 an.. Amin :D

^-^

3 ulasan:

P#eoniX berkata...

oppps!!!happy bufday....pandang ke depan,dan jangan toleh kebelakang!!!

Tanpa Nama berkata...

happy birthday sys :D

CikSofa ;) berkata...

thanks guys :D