klik PTPTN saya =)

Khamis, 16 Mei 2013

16 Mei SELAMAT HARI GURU !


Kejap hilang kejap muncul.. Mana aku pergi selama nih? Disebabkan 'masa tu' dah nak final exam, aku pun terpaksa tinggalkan dunia blog buat sementara sebab nak tumpukan perhatian kat pelajaran.. Sekarang,aku dah cuti sem ! Menunggu result sem 2 keluar je.. Hope tenang lah hati bila dah tengok result sendiri nanti. *AMIN*

Hari ini 16 MEI..! Nih nak bagi ucapan nih..ehem2!

SELAMAT HARI GURU kepada semua tenaga pengajar yang pernah mengajar saya di

Sekolah Kebangsaan Teluk Sengat (Darjah 1-6)
Sekolah Agama Teluk Sengat  (Darjah 1-6)
Sekolah Agama Air Tawar 1 (Darjah Khas)
*maaf xingat nama sekolah*
SMK Air Tawar (Tingkatan 1-3)
SMK Laksamana (Tingkatan 4,5,6 (separuh))

Hari Guru nih bukan sahaja untuk mereka yang digelar cikgu di sekolah.. Sesiapa yang mengajar kita, dia adalah guru kita.. Jadi aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada

Pensyarah2 yang mengajar di Politeknik Port Dickson
Cikgu2 Driving school 
Cikgu2 yang mengajar cara buat blog 
Dan semua tenaga pengajar di seluruh Malaysia..!

Tanpa anda semua yang bergelar cikgu/tenaga pengajar,kami kosong.. Kami takkan berjaya tanpa ajaran & bantuan cikgu/tenaga pengajar ! Terima Kasih ! :)

Sebelum tu,aku pun nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada mereka yang digelar ibu,mak,ummi,mama,mummy dan sebagainya.. kepada mak kite yang tersayang dan tercinta, Pn Hamidah Binti Alias,Selamat Hari Ibu jugak !..hee~
 *sebenarnya setiap hari, hari ibu kan?* :D

^-^

Tiada ulasan: